Servicii Imobiliare Sibiu – Keller Williams

De ce Keller Williams?

  • 🌍 Cea mai mare companie imobiliară din lume – peste 200.000 de agenți în 50+ țări.
  • 🤝 Creată de agenți, pentru agenți – un model unic în care tu ești partener, nu doar colaborator.
  • 🚀 Lider global în tehnologie imobiliară – platforme inteligente de CRM, marketing și lead management (KW Command, KWIQ).
  • 🎓 Educație continuă și coaching – „universitatea imobiliarelor”, cu traininguri internaționale recunoscute.
  • 💡 Cultură centrată pe oameni și valori – Win-Win, Integritate, Clienții pe primul loc, Colaborare, Succes.
  • ❤️ Impact real în comunitate – proiecte sociale, evenimente caritabile, leadership cu suflet.

1. Analiză cerințe și nevoi

Orice colaborare sănătoasă începe prin a pune întrebările potrivite și a asculta. Ne dorim să înțelegem în cel mai mic detaliu a cerințelor și nevoile clienților noștri. Care sunt așteptările, care sunt condițiile și criteriile de vânzare.

2. Evaluare Proprietate

Efectuăm o analiză de piață în urma căruia estimăm care este prețul optim de vânzare al proprietății. Acest pas este unul critic, putând influența decisiv succesul unei tranzacții imobiliare.

3. Analiză juridică

Ne asigurăm că proprietatea este pregătită din punct de vedere juridic pentru vânzare și nu există probleme care să împiedice sau să întârzie vânzarea. Pregătim orice documente necesare în acest sens. 

4. Pregătire proprietate

Prima impresie este importantă, astfel că ne asigurăm că proprietatea este pregătită să primească vizitatori. Facem recomandările necesare astfel încât să punem în valoare toate atuurile proprietății

5. Setare Plan de Marketing 

Realizăm profilul clienților țintă și identificăm canelele potrivite pentru a ne adresa acestora. Pregătim toate materialele de marketing (foto & video profesioniste, Tur virtual, filmare dronă, etc) și setăm un plan de acțiune .

6. Listare & Promovare

Anunțăm proprietatea la vânzare și acoperim 100 % din piață. O promovăm cu opțiuni premium pe toate canalele și invităm profesioniștii imobiliari la colaborare, astfel încăt să devină în scurt timp foarte cunoscută 

7. Vizite la proprietate

Organizăm vizite la proprietate, evenimente de tip Open House și prezentăm toate detaliile și informațiile despre proprietate. Întocmim o listă cu clienții potențiali și ne asigurăm că aceștia primesc toate informațiile necesare. 

8. Ofertare și negociere

Odată ce am identificat un cumpărător potențial, încurajăm o ofertă scrisă care conține condițiile de cumpărare. Suntem 100% de partea ta pe tot parcursul acestui proces argumentând în favoarea ta. 

9. Pregătire contracte

Pregătim semnarea contractelor necesare, de la depozit de bună credință, antecontracte, contracte de vanzare-cumpărare, etc. Strângem toate documentele necesare și manageriem tot fluxul semnarii actelor.

De ce Keller Williams?

  • 🌍 Cea mai mare companie imobiliară din lume – peste 200.000 de agenți în 50+ țări.
  • 🤝 Creată de agenți, pentru agenți – un model unic în care tu ești partener, nu doar colaborator.
  • 🚀 Lider global în tehnologie imobiliară – platforme inteligente de CRM, marketing și lead management (KW Command, KWIQ).
  • 🎓 Educație continuă și coaching – „universitatea imobiliarelor”, cu traininguri internaționale recunoscute.
  • 💡 Cultură centrată pe oameni și valori – Win-Win, Integritate, Clienții pe primul loc, Colaborare, Succes.
  • ❤️ Impact real în comunitate – proiecte sociale, evenimente caritabile, leadership cu suflet.

1. Analiză cerințe și nevoi

Orice colaborare sănătoasă începe prin a pune întrebările potrivite și a asculta. Ne dorim să înțelegem în cel mai mic detaliu a cerințelor și nevoile clienților noștri. Cum trebuie să fie casa ideală, care sunt cele mai importante caracteristici. 

2. Analiză de piață

Facem o analiză preliminară a pieții și aflăm care sunt opțiunile, unde și în ce condiții ne încadrăm cu achiziția. Analizăm variante și trasăm direcțiile de lucru și criteriile căutare.

3.Identificare surse de finanțare

Ne aigurăm ca suntem pregătiți să acționăm atunci când am gasit imobilul potrivit. Inventariem opțiunile de finanțare, obținem oferte de creditare de la bănci și planificăm în detaliu toate aspectele financiare.

4.Listă preliminară

Întocmim o listă preliminară cu imobilele ce se încadrează în parametrii de achiziție. După ce o parcurgem împreună, descalificăm imobilele nepotrivite și programăm vizite la restul. 

5. Vizite la proprietăți

Stabilim vizite la toate imobilele calificate, strângem informații, le analizam astfel încât să găsim cea mai bună variantă disponibilă pe piață. Ne formăm o opinie corectă fiind complet informați. 

6. Ofertare și negociere

Odată ce am identificat un imobil potrivit, înaintăm o ofertă scrisă care conține condițiile de cumpărare. Suntem 100 % de partea ta pe tot parcursul acestui proces argumentând în favoarea ta 

7. Analiză juridică

Ne asigurăm că imobilul identificat este fără probleme juridice, facem toți pașii necesari pentru rezervarea proprietății și securizarea tranzacției și pregătim toate documentele necesare în acest sens 

8. Semnare contracte

Pregătim semnarea contractelor necesare, (antecontracte, contracte de vanzare-cumpărare) strângem toate documentele necesare și manageriem tot fluxul semnarii actelor 

9. Finalizare tranzacție

Odată contractul de vănzare-cumpărare semnat, te asistăm în continuare la încheierea tranzacției plecând de la finalizarea plăților, până la predarea imobilului, schimbarea contractelor de utilități , etc. 

Testimoniale